måndag, december 12, 2005

Vegas

Förra helgen åkte jag och AnnaSvenska Mammor konferens i Las Vegas. Det var hur kul som helst även om jag hade lite betänkligheter innan om att lämna stackars Mathias med en stackars magsjuk Thea över helgen, men det gick ju bra det med.

Jag började med att på fredagskvällen visa upp mina skillz som gammal Black Jack dealer; jag vann oss 100 dollar på en kort stunds spelande. Det lyckades vi sen underhålla vårt spelande på hela helgen och hade t.o.m. 20 dollar var kvar när helgen var över. Under lördagen var det lite mamma snack och sen på kvällen åt vi buffe på Aladdin och gick sen på Mamma Mia lite spel och shopping hanns dock med ändå. Söndagen var det mer snack, spel och shopping.

Las Vegas är ett helt otroligt ställe mycket snyggare och roligare än jag förväntade mig, och jag längtar redan tillbaks, helst med Mathias då så om någon har lust att komma hit och leka med Thea en helg så är ni välkommna.