söndag, december 11, 2005

Saab


Saab på parkeringen utanför Stanford Mall
Vad finns det att säga? Jag har, som Andy redan bloggat, inspirerad av vädret i Kalifornien och Andys Infiniti, köpt en gammal Saab. Vi jobbar för fullt på att lära oss använda manuell växellåda igen.

I torsdags funderade jag på att ta den på en tur genom staden ned till Baker Beach, lyssna på vågorna och skriva en dikt på baksidan av ett Grateful Dead album. (Men jag har ju inget Grateful Dead album, så jag åkte till Canvas, lyssnade på Depeche på min nano och jobbade.)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hade vi haft bättre klimat hade jag gjort likadant!

Jakob

9:25 em  
Anonymous Anonym said...

Bra köp!! Det ska bli mig en glädje att komma o köra den;)

Syste fia

11:05 fm  
Anonymous Anonym said...

...det är ju ingen saab, det är ju en caab! :P

3:52 em  
Anonymous Anonym said...

Njaa, Saab? :-)
Manuell växellåda är det möjligt i SF? Tycker att det var nog så svårt i fyrvägskorsningarna med automat och andningsteknik!

Lycka till
i SF`s backar och med caabvädret i den fina bilen

G&L

7:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home