onsdag, oktober 19, 2005

Ally McBeal

Jag vet att jag har sagt att jag önskar att mitt liv vore mer som i Ally McBeal, men det var inte så här jag hade tänkt mig. Jag och Cliff, min advokat, jobbar med motsägelsefulla uppgifter från tre olika body shops och författar just nu ett svar på försäkringsbolagets settlement offer. Ni som läser vår blogg vet att olyckan skedde i maj.

Cliff är en lugn kille, och vi kom tidigt överens om att inte trassla till det genom att kräva skadestånd för evetuell risk folk utsatt oss för, eller genom att anklaga någon för fraud. Tanken från min sida är att det här INTE ska leda fram till en situation där någon behöver ropa ”Objection your honor!” Vi får se hur det går.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Is this about sex? /Elaine

8:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home