onsdag, maj 25, 2005

Krock

Ni får tycka vad ni vill om SUV:ar. Idag när jag fick en stor F-150 pick-up (säljs med frågan ”Are you bad enough to drive a Ford?”) i sidan i korsningen Ellis-Van Ness var det skönt att sitta i en rejäl bil. Den gungade bara till lite. Bara plåtskador. Inga krockkuddar.

Ett vittne menade att jag kört mot rött, men ändrade sig till gult när jag frågade om han var säker. Han som körde på mig hade solen i ögonen. Jag är inte säker på vad som faktisk hände. Alla, inklusive poliserna som mest kollade läget, var helt koola. Som små Fonzies.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är bra med "riktiga grejer"(SUV).
Viktigaste är att allt gick bra och ingen blev skadad.
Pappa Göran

9:20 em  
Anonymous Anonym said...

Vad skönt att höra att ingen blev skadad! Dimman som Erika skriver om har kommit för att stanna så ni kommer nog och hälsar på i Palo Alto snart!! Hoppas vi!! // Anna

9:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home